მთავარი იდეა – შეისწავლიან საკუთარი სამშობლოს ღირსშესანიშნაობებს,გაეცნობიან საქართველოს კუთხეების ტრადიციებს და კულტურას,ისტორიულ ძეგლებს.
აქტუალობა – პროექტი აქტუალურია, რამდენადაც მიზნად ისახავს ტურიზმის განვითარებაში საკუთარი წვლილის შეტანას
მიზანები – მოსწავლეებმა შეისწავლონ და დაახასიათონ საკუთარი ქვეყნის ღირებულებები, შეიძინონ კვლევისა და კრეატიული აზროვნების უნარი
ასაკი – მე–6 კლასი
ვადები – ერთი თვე
შედეგები – შეიქმნება სარეკლამო ბუკლეტები, სადაც განთავსდება შესაბამისი დავალება
რესურსები – ფერადი ქაღალდები, მუყაო,ფერადი ფანქრები და სხვა
სახელმძღვანელო 5–6 კლასის ჩვენი საქართველო
google.com ka.wikipedia.org
აქტივობა –
1 ეტაპი:პროექტის განმარტება და დავალების განაწილებამოსწავლეები ირჩევენ გეოგრაფიულ და ისტორიულ ობიექტს.
2 ეტაპი–ხდება ამ ობიექტების გადარჩევა , ცვლილებების შეტანა გამეორების თავიდან აცილების მიზნით
3 ეტაპი–მოიძიებენ ინფორმაციას ობიექტის გეოგრაფიული მდებარეობის,ჰავის ,კლემატის, ბუნებრივი რესურსების შესახებ
4 ეტაპი– მოხდება ამ მასალის კორექცია ,გადამუშავება ,შესწორება ერთობლივი ძალებით და განმავითარებელი კომენტარების დართვით
5ეტაპი –დავალება;მოიძიონ ისტორიული ინფორმაცია ობიექტის შესახებ, თუ საჭიროა აიღონ ინტერვიუ (თუ საკუთარი სოფლის პრეზენტაციას მოახდენს ) ხდება მოძიებული მასალის შესწორება, მითითებების მიცემა
6 ეტაპი– ფოტო მასალის მოკვლევა, ფოტოების გადაღება,გეოგრაფიული რუკის დახატვა და ა. შ.
7 ეტაპი–.ბუკლეტის ყდის გაფორმება, დიზაინს ერთობლივად შევარჩევთ
საგნებთან კავშირი – ხელოვნება
პროექტის ხელმძღვანელი – თინათინ გაგნიძე
ელ.ფოსტა – tinikogagnidze@gmail.com
ბლოგი – თინიკო გაგნიძე
აქტუალობა – პროექტი აქტუალურია, რამდენადაც მიზნად ისახავს ტურიზმის განვითარებაში საკუთარი წვლილის შეტანას
მიზანები – მოსწავლეებმა შეისწავლონ და დაახასიათონ საკუთარი ქვეყნის ღირებულებები, შეიძინონ კვლევისა და კრეატიული აზროვნების უნარი
ასაკი – მე–6 კლასი
ვადები – ერთი თვე
შედეგები – შეიქმნება სარეკლამო ბუკლეტები, სადაც განთავსდება შესაბამისი დავალება
რესურსები – ფერადი ქაღალდები, მუყაო,ფერადი ფანქრები და სხვა
სახელმძღვანელო 5–6 კლასის ჩვენი საქართველო
google.com ka.wikipedia.org
აქტივობა –
1 ეტაპი:პროექტის განმარტება და დავალების განაწილებამოსწავლეები ირჩევენ გეოგრაფიულ და ისტორიულ ობიექტს.
2 ეტაპი–ხდება ამ ობიექტების გადარჩევა , ცვლილებების შეტანა გამეორების თავიდან აცილების მიზნით
3 ეტაპი–მოიძიებენ ინფორმაციას ობიექტის გეოგრაფიული მდებარეობის,ჰავის ,კლემატის, ბუნებრივი რესურსების შესახებ
4 ეტაპი– მოხდება ამ მასალის კორექცია ,გადამუშავება ,შესწორება ერთობლივი ძალებით და განმავითარებელი კომენტარების დართვით
5ეტაპი –დავალება;მოიძიონ ისტორიული ინფორმაცია ობიექტის შესახებ, თუ საჭიროა აიღონ ინტერვიუ (თუ საკუთარი სოფლის პრეზენტაციას მოახდენს ) ხდება მოძიებული მასალის შესწორება, მითითებების მიცემა
6 ეტაპი– ფოტო მასალის მოკვლევა, ფოტოების გადაღება,გეოგრაფიული რუკის დახატვა და ა. შ.
7 ეტაპი–.ბუკლეტის ყდის გაფორმება, დიზაინს ერთობლივად შევარჩევთ
საგნებთან კავშირი – ხელოვნება
პროექტის ხელმძღვანელი – თინათინ გაგნიძე
ელ.ფოსტა – tinikogagnidze@gmail.com
ბლოგი – თინიკო გაგნიძე
Комментариев нет:
Отправить комментарий